Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...
News | Articles | Recipes | Dream book | Daily Horoscope | Magazines | Galleries | Books | Needlework | Ask an Expert | Aerobics and Fitness | Diets and weight loss |

English Italian French German Turkish Polish Japanese Hebrew Spanish Chinese Arabic Ukrainian Russian

 Honor!
Fashion
 Beauty & Style
 Perfumes and cosmetics
 Career Center
 Health
 Pregnancy, childbirth, parenting
 Yoga
 Psychology
 Stories of life
 Adult
 My house and interior
Cars for stiletto
 Men's Tips
 Holidays
 Dolls
 In the world of colors
 Cottage, garden, vegetable garden
Holidays. History, tradition, greetings
Wonders of his hands
 Magic, divination, paranormal
In a country of dreams
 Daily Horoscope
  Astrological forecast for the week
  Literary room
  Proverbs and tales
 Column film criticism
 Sections
News (archive)
In the country and the world
Culinary exclusive
Dream book
Needlework
Consultation
Aerobics and fitness
Diets and weight loss
Women's magazines
Galleries
Our polls





 





Nezolotaya youth (created after viewing thin. Film "Bastards") Библиотека : Колонка кинокритика Library: Column film criticism

Незолотая молодежь (создано после просмотра худ. фильма «Сволочи») Nezolotaya youth (created after viewing thin. Film "Bastards")

Российский кинематограф жив лишь за счет фильмов о войне, и о бандитах. Russia cinema is alive only through the movies about the war, and the bandits. Редкие же исключения, вроде фильмов по книгам ( «Дозоры», «Турецкий Гамбит», «Статский Советник», и т.д.), а также серых безликих боевичков (вроде недавней «Охоты Same rare exceptions, such as films based on books ( "Watch", "Turkish Gambit", "State Counselor", etc.), as well as the gray faceless boevichkov (like the recent "Hunt
на Пиранью» ), лишь подтверждают данный факт. at Piranha "), only confirms this fact.

RORER advertising network
В рассматриваемых же сегодня «Сволочах» режиссер решил совместить две излюбленные темы отечественного кинопрома, в результате чего на выходе получилась абсолютно никакого качества продукция. In the same today considered "bastards" the director has decided to combine two favorite themes of domestic kinoproma, resulting in the output has turned absolutely no quality of products.

«Не жди с меня, мама, хорошего сына…» "Do not wait with me, mother, a good son ..."

1943 год. 1943. Великая Отечественная Война в самом разгаре. The Great Patriotic War in full swing. В городах СССР в массовом порядке орудуют банды беспризорников, обчищая склады с продовольствием. In Soviet cities in large numbers of street gangs are operating, cleaning warehouses with food. Ставка Верховного Главнокомандования предлагает радикальное решение проблемы: обратить вред во благо, отлавливая малолетних саботажников, и отправляя их – в условиях строжайшей секретности – в специальные лагеря, где из бывших преступников будут взращивать диверсантов, для последующей транспортировки в тыл врага. Supreme Command offers a radical solution: bring harm to the good, young catching saboteurs, and sending them off - in secrecy - to special camps where ex-offenders will be nurtured saboteurs, for onward transport to the enemy's rear.

Сюжетные перипетии на этом, впрочем, заканчиваются, и начинается то самое «действо» (англ. – action), ради которого многие и пошли на разрекламированный фильм в кинотеатры. Narrative vicissitudes of this, however, ends and begins the very "action" (English - action), for which many have gone on and hyped the film in cinemas.

Между тем, как ни странно, пресловутый «экшен», значащийся у картины одной из составляющих сюжетного строя, как-то обошел картину стороной. Yet, strangely enough, the notorious "shooter", a meaningful picture of one of the components of plot structure, somehow bypassed the picture side. Гораздо больше в фильме второй обозначенной в графе «жанр» составляющей: драмы. Much more in the second film in the column labeled "genre" component: the drama.

Несмотря на то, что, с легкой руки сценариста, почти в каждом кадре кто-нибудь из действующих лиц погибает (дешевый сюжетный трюк, призванный заставить зрительниц мочить носовые платки, размазывая тушь по лицу, и утыкаясь лицом в плечо своему спутнику), к этому привыкаешь где-то в середине фильме, и воспринимаешь очередную кончину как нечто само собой разумеющееся и необходимое для продвижения сюжета. Despite the fact that, with the light hand of a writer, almost in every shot one of the actors dies (a cheap plot gimmick, designed to force the spectators to wet handkerchiefs, smearing the ink on the face, and utykayas face in his shoulder to his companion), this get used somewhere in the middle of the film, and perceive another's death as self-evident and necessary to advance the plot.

«…твой сын – не такой, как был вчера». "... Your son - not the same as it was yesterday."

«Детский» актерский состав (главные роли у Александра Головина , которого многие зрители могут узнать по «Ералашу» , и Сергея Рыченкова , который, по его собственным словам, учится на клоуна) отчаянно пытается отыгрывать маленьких, но очень суровых уголовников. "Children" cast (starring roles with Alexander Golovin, whom many viewers can learn to "Yeralash, and Sergei Rychenkova who, in his own words, is a student at the clown) is desperately trying to win back small, but very severe criminals. Получается с серьезной натяжкой – местами, хочется скорее смеяться, нежели ужасаться их жестокости. It turns a serious stretch of the imagination - the places you want rather laugh than be horrified by their cruelty.

«Взрослый» же актерский состав можно охарактеризовать известной фразой – знакомые все лица. "Adult" same cast can be characterized by well-known phrase - all the familiar faces. Две главные роли у «взрослых» исполняют Андрей Панин , которому большую часть актерской карьеры попадаются роли отъявленных мерзавцев и преступников, и Андрей Краско , также уже долгое время то и дело мелькающий в фильмах про бандитов, либо про войну. The two main roles in "adults" acted Andrei Panin, where most of the acting career, come across the role of notorious scoundrels and criminals, and Andrei Krasko, has also been a long time now and then glimpses of the films about gangsters, or about the war. С одной стороны, актеры весьма опытные и умелые. On the one hand, the actors very experienced and skillful. С другой – честное слово, надоело уже видеть одни и те же лица во всех российских фильмах… On the other - honestly, already tired of seeing the same faces in all Russian films ...

«Ни любви, ни тоски, ни жалости…» "No love, no sorrow, no pity ..."

В погоне за двумя зайцами, Александр Атанесян потерял обоих. In pursuit of two rabbits, Alexander Atanesyan lost both. И несмотря на то, что задатки на успех, в виде неплохого прототипа для сценария (оригинал: повесть Владимира Кунина ) у фильма все же были, потенциал полностью раскрыть не удалось. And despite the fact that the makings of success in a quite good prototype for a script (the original: the story by Vladimir Kunin), the movie still had the potential to fully open failed.

В результате, слоган картины можно легко продолжить следующим образом: «…ни экшена, ни драмы, ни успеха, ни признания». As a result, the slogan pictures can easily be extended as follows: "... nor ekshena nor drama, nor the success or recognition."

PS Гомерический хохот вызвали названия композиций в составе саундтрека, написанного Аркадием Укупником специально для фильма. PS Homeric laughter caused the names of tracks in the soundtrack, written by Arkady Ukupnik specifically for the film. Ход сюжетной линии можно, не особо напрягая извилины, проследить именно по ним. Progress storyline can not really Get Smart, to trace it to him. Даже не смотря саму картину. Even though the painting.
Автор: Dolphin Author: Dolphin


Пожалуйста, оцените эту статью. Please rate this article. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Your opinion is very important to us (1 - very bad, 5 - excellent)
<< Предыдущая статья <<Previous article Рубрика Колонка кинокритика Category Column film criticism Следующая статья >> Next article>>

Свежие статьи в рубрике «Колонка кинокритика»: Черная орхидея (The Black Dahlia) , Кирпич , Сенсация (Scoop) , Парфюмер. Fresh articles in category "column film criticism": The Black Dahlia (The Black Dahlia), Brick, Sensation (Scoop), Perfume. История одного убийцы (Das parfum - Die Geschichte eines Morder) , Наука сна (La science des reves) , Боже, спаси Америку! , Небандитский Петербург (предмет обзора: художественный фильм "Питер FM") , Концентрированный Ужас (предмет обзора - художественный фильм "Сайлент Хилл" / Silent Hill) , Предвестник перемен (Предмет обзора: художественный фильм "Ужас Амитивилля" / Amityville Horror) , Страсти вампирские (Предмет обзора: худ. фильм «Бладрейн» (BloodRayne)) Story of a Murderer (Das Parfum - Die Geschichte eines Morder), Science of Sleep (La Science des reves), God save America!, Nebanditsky Petersburg (the subject of the review: the feature film "Peter FM"), Concentrated Horror (the subject of review - film "Silent Hill" / Silent Hill), Harbinger of Change (under review: the feature film "Amityville Horror" / Amityville Horror), The Passion of the vampire (subject to review: thin. film "BloodRayne» (BloodRayne))


 


 



Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...


© 2004-2018
The film bastards russia|film bastards|review of the film bastards the film bastards by a. atanesyan (written by a. atanesyan, v. kunin) is|Женский журнал. Статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские, журналы, женские сайты, красота, женское здоровье, мода.
Journal of the modern woman Pani.kiev.ua ,
reprint of materials allowed only with the immediate link to / at mandatory notification editorial on e-mail.
Editor project
For general and administrative questions, please contact