Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...
News | Articles | Recipes | Dream book | Daily Horoscope | Magazines | Galleries | Books | Needlework | Ask an Expert | Aerobics and Fitness | Diets and weight loss |

English Italian French German Turkish Polish Japanese Hebrew Spanish Chinese Arabic Ukrainian Russian

 Honor!
Fashion
 Beauty & Style
 Perfumes and cosmetics
 Career Center
 Health
 Pregnancy, childbirth, parenting
 Yoga
 Psychology
 Stories of life
 Adult
 My house and interior
Cars for stiletto
 Men's Tips
 Holidays
 Dolls
 In the world of colors
 Cottage, garden, vegetable garden
Holidays. History, tradition, greetings
Wonders of his hands
 Magic, divination, paranormal
In a country of dreams
 Daily Horoscope
  Astrological forecast for the week
  Literary room
  Proverbs and tales
 Column film criticism
 Sections
News (archive)
In the country and the world
Culinary exclusive
Dream book
Needlework
Consultation
Aerobics and fitness
Diets and weight loss
Women's magazines
Galleries
Our polls





 





What woman wants Библиотека : Отдых Library: Recreation

Чего хочет женщина What woman wants

Чего хочет женщина? What does a woman? Ответ на этот вопрос давно не дает покоя мужчинам. The answer to this long is haunted men.
Много веков представители сильного пола пытаются подобрать заветный ключик к сердцу женщины - ан нет, порой даже женщина не в силах ответить на него исчерпывающе. For many centuries the representatives of the stronger sex are trying to find the precious key to a woman's heart - but no, sometimes even a woman can not answer it exhaustively.

RORER advertising network
В этой небольшой статье мы не собираемся вдаваться в психологические и исторические обоснования тех или иных желаний женщин или предположений мужчин на этот счет. In this small article we are not going to go into the psychological and historical study of particular desires of women or men of assumptions in this regard. Мы представим лишь голые факты социологического исследования, проведенного PR & BTL агентством «Формула Успеха». We will present only the bare facts of a sociological study conducted by PR & BTL agency "Success Formula". Возможно именно факты позволят рассеять некоторые мифы относительно того, что же на самом деле хочет женщина. Perhaps it is the facts will dispel some myths about what is really wanted a woman.

«Формула успеха» решила провести социологический опрос накануне истинно женского дня — праздника 8-го марта. "Formula of Success" has decided to hold a public poll on the eve of a truly Women's Day - the holiday of March 8. Опрос был проведен по случаю запуска первого на Украине истинно женского вина под названием «Девичник» в самых людных точках в эти мартовские дни — супермаркетах, где мужчины и женщины в ажиотаже делают популярный еще в советские времена предпраздничный shopping. The survey was conducted on the occasion of launching the first in Ukraine a truly feminine wine called Devichnik "in the most crowded places in these days of March - the supermarkets, where men and women to make the popular excitement back to Soviet times the pre-holiday shopping.

Вопрос «Чего хочет женщина?» прозвучал несколько тысяч раз, а посетители крупнейших супермаркетов Украины (как мужчины, так и женщины) изложили свою точку зрения. The question "What does a woman?" Was heard several thousand times, and visitors to the largest supermarket chain in Ukraine (both men and women) presented their views.
Анкетируемым предлагалось дать пять возможных ответов, расположив их по степени важности: от жизненно необходимого до менее важного. Anketiruemym required to give five possible answers, arranging them in order of importance: from vital to less important. Вопрос предполагал краткий лаконичный ответ, в связи с чем большинство ответов были именно однословными: любовь, счастье, дети, деньги и т.д. The question assumed a short concise answer, and therefore the majority of responses were exactly one-word: love, happiness, children, money, etc. Но были и гораздо более лирические желания. But there were far more lyrical desire. Самое интересное, что желания женщин и представления об эти желаниях мужчин во многом совпали, разнились лишь расставленные приоритеты. The most interesting is that the desires of women and ideas about these desires of men in many respects the same, differed only set priorities.

Без лишних слов приводим результаты опроса. Without further ado present the results of the survey.

ответы: FAQ:

мужчин (%) Men (%)

женщин ( %) Women (%)

Любви Love

33 33

20 20

Счастья Happiness

12 12

19 19

Денег Money

12 12

9 9

Мужчину Male

9 9

8 8

Всего Total

8 8

7 7

Здоровья Health

0 0

9 9

Внимания Attention

3 3

3 3

Понимания Understandings

1 1

4 4

Спокойствия Tranquility

3 3

2 2

Уважения Respect

3 3

2 2

Мира Worldwide

0 0

3 3

Многого Much

2 2

3 3

Вина Wines

1 1

2 2

Ласки Laski

5 5

0 0

Шампанского Champagne

3 3

1 1

Цветов Flowers

3 3

1 1

Машину Car

1 1

2 2

Благополучия Well being

3 3

1 1

Покоя Rest

0 0

2 2

Не знаю Not know

4 4

1 1

Подарков Gifts

2 2

1 1

Детей Infant

0 0

1 1

Красоты Beauty

0 0

1 1


Основываясь на полученных данных можно сделать некоторые интересные наблюдения. Based on the data we can make some interesting observations.

1.Любовь по-прежнему остается на лидирующей позиции, но мужчины немного завышают потребность женщин в некой абстрактной любви. 1.Lyubov remains on the leading position, but the men slightly overstate the need for women in an abstract love. Для женщин ощущение любви складывается из множества других, не менее важных, чувств. For women the feeling of love is composed of a number of other, equally important, feelings. 33 к 20 — мужчины на верном пути, но слегка завысили планку в этой позиции. 33 to 20 - man on the right track, but slightly overstated the bar in this position. Посмотрим, как это отражается на других. Let's see how it affects others.

2.Счастье на второй позиции, и здесь реальные потребности женщин немного недооценены мужчинами 12 к 19 в пользу женщин. 2.Schaste the second position, and here the real needs of women slightly underestimated by men 12 to 19 in favor of women. Именно ощущение счастья практически в равной доле с любовью является главной составляющей реального коктейля желаний женщины. That feeling of happiness in almost equal proportion with love is the main component of a real cocktail desires women.

3.Деньги. Да, женщины не отказываются от своей потребности в деньгах, но мужчины явно завышают и эту планку потребностей женщины. 3.Dengi. Yes, women do not abandon their demand for money, but the men apparently overestimated and that the bar needs of women. Эта гиперболизация финансовой ненасытности прекрасного пола негативно отражается на оценке важности удовлетворения других потребностей женщины. This exaggeration of financial greed of the fair sex a negative impact on the assessment of the importance of meeting other needs of women.

4.Мужчина. На четвертой позиции, представители сильного пола практически попали в точку. 4.Muzhchina. On the fourth position, representatives of the stronger sex almost hit the mark. Мужчин по-прежнему не хватает в жизни женщин, но тут речь скорее идет о качествах избранника, чем о его наличии, как мы увидим из следующих позиций. Men are still lacking in the lives of women, but here it was more a question about the qualities of the chosen one, than its presence, as we shall see from the following positions.

5.Всего. Подобных ответов было немало, поэтому мы оставили эту позицию в рейтинге желаний женщины. 5.Vsego. Such responses were many, so we left that position in the rating of a woman's request. И на это раз мужчины не сильно разошлись с мнением женщин. And at this time men are not strongly disagreed with the opinion of women.

6.Здоровье. Здесь дела у мужчин обстоят совсем плохо, а женщины зачастую ставили здоровье выше всего остального — девять процентов у женщин против одного (как это ни горько осознавать) у мужчин. 6.Zdorove. Here is the case for men is quite a bad, but women often put health above everything else - nine per cent of women against one (as it is bitterly aware of) in men. Мужчины, подумайте о здоровье любимых, позаботьтесь о них. Men, think about the health of loved ones, take care of them.

7.Внимание и понимание идут следом за здоровьем по важности, но, как мы видим из результатов опроса, если вниманию и мужчины, и женщины отдали равное количество голосов, то в понимании они разошлись по счету - 4:1 в пользу женщин. 7.Vnimanie and understanding are followed by health importance, but as we see from the results of the poll, if the attention of both men and women are given equal number of votes, the understanding they went in a row - 4:1 in favor of women. И здесь мужчинам стоит призадуматься. And here the men should think about. Потребность женщины в понимании явно недооценена мужским полом, а ведь за пониманием идет приятие, подумайте об этом. Women need to understand clearly underestimated the male sex, but because of the understanding comes acceptance, think about it.

8.Далее следуют менее важные потребности, но на некоторых из них хотелось бы остановиться отдельно. 8.Dalee followed by less important needs, but some of them wanted to stay separately. Эти желания просты и понятны каждому: мир, ласка и покой. These desires are simple and familiar to everyone: peace, kindness and peace. Реальные потребности женщин и мысли мужчин на этот счет явно расходятся. The real needs of women and men of thought on this subject clearly diverge. Мужчины завышают потребность женщин в ласке, о которой женщины даже не упоминают. Men need women to overstate the affection, of which women are not even mentioned. В то же время мир (понятие всеобъемлющее и включающее в себя, как минимум, мир в доме и стране) и покой входят в горячую десятку первостепенных желаний женщин. At the same time, the world (the concept of comprehensive and includes, at least, peace in the house and the country) and the rest are in the Top Ten primary desires of women.

9.Большинство женщин ясно осознают свои потребности, только нескольких (около 1%) вопрос «Чего хочет женщина» привел в замешательство. 9.Bolshinstvo women clearly understand their needs, only a few (about 1%) the question "What does the woman" led to confusion. Четыре процента мужчин откровенно ответили «не знаю». Four percent of men openly answered "do not know."

Мы представили краткий анализ лишь тех ответов, которые стояли в первой позиции по степени важности. We have presented a brief analysis of only those responses that were in the first position of importance. Не будем погружаться в дебри статистики ответов, расположенных на второй и третьей по значимости ступеньке. We will not dive into the maze of statistics answers, located on the second and third most important step. Однако следует заметить, что на втором месте у женщин в подавляющем большинстве случаев стояло желание, направленное не на себя, а на детей: здоровья детям, счастья детям, благосостояния детям и так далее. However, it should be noted that the second place among women in most cases, standing desire, directed not at himself, and for children: children's health, happiness, children, child welfare and so on.

Возможно, этот материал заставит мужчину пересмотреть свой подход к удовлетворению потребностей любимой женщины. Perhaps this material will cause a man to reconsider its approach to the needs of the woman he loved. Может быть мы не там стараемся? Maybe we do not try it? Может быть именно потому, что не знаем, чего хотят женщины, так часто огорчаем их без видимой на то причины. Perhaps it is because we do not know what women want, so often upsets them for no apparent reason.
Мы лишь немного приподняли завесу над ответом на вопрос «чего хочет женщина», следующий шаг к пониманию за вами. We are only slightly lifted the curtain on the answer to the question "what woman wants, the next step to understanding you. Любимые женщины, пожалуйста, почаще говорите мужчинам о своих желаниях, говорите прямо, не риторическими вопросами и намеками. Dear women, please, men often say about their desires, say, bluntly, not rhetorical questions and hints. Не надейтесь, что мужчины прочтут ваши мысли и подарят вам столь необходимые заботу и понимание. Do not expect that men will read your thoughts and will give you much needed care and understanding. Мужчины, помните, что ваше предположения о желаниях любимой могут быть ошибочными, женщине нужно подчас совсем не то, что в подобной ситуации может понадобиться мужчине. Men, remember that your assumptions about the desires of the beloved may be wrong, sometimes a woman needs something quite different from that in this situation may need a man. Научитесь слушать с вниманием и пониманием, уважая чувства, пусть даже кажущиеся абсурдными для вас, но чувства дорогого вам человека — женщины. Learn to listen with attention and understanding, respecting the feelings, even the seemingly absurd to you, but you feel for the road man - woman.


Борис Ходорковский Boris Khodorkovsky
Директор по связям с общественностью, Director of Public Relations,
PR & BTL агентство «Формула Успеха» PR & BTL agency "Success Formula"
http://promo-ua.com/ http://promo-ua.com/


Пожалуйста, оцените эту статью. Please rate this article. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Your opinion is very important to us (1 - very bad, 5 - excellent)
<< Предыдущая статья <<Previous article Рубрика Отдых Category Leisure Следующая статья >> Next article>>

Свежие статьи в рубрике «Отдых»: Индийское кино: танцы вместо слов , Правила удачного шопинга , Кения , Мы в город Изумрудный… , Монастырь , Подруга-осень… , Реалити-шоу... Fresh articles in category "Holidays": Indian movie: dance instead of words, rules of successful shopping, Kenya, We are in the city ... The Emerald, The Monastery, friend-Autumn ..., Reality show ... ЗА и ПРОТИВ , Как приучить котенка к туалету , Курортный роман , Жизнь Замечательных Людей… Pros and Cons, How to teach a kitten to a toilet, Spa novel, Life of great people ...


 


 



Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...


© 2004-2024

Journal of the modern woman Pani.kiev.ua ,
reprint of materials allowed only with the immediate link to / at mandatory notification editorial on e-mail.
Editor project
For general and administrative questions, please contact