Парфумер. Історія одного вбивці (Das parfum - Die Geschichte eines Morder) Библиотека : Колонка кинокритика Бібліотека: Колонка кінокритика

Парфюмер. Парфумер. История одного убийцы (Das parfum - Die Geschichte eines Morder) Історія одного вбивці (Das parfum - Die Geschichte eines Morder)

Сидя в кресле кинозала, ты переносишься со зловонного рыбного рынка в модный парфюмерный магазин, из грязного детского приюта на ароматные поля Грасса, все дальше и дальше за главным героем, одержимым единственной идеей – создать идеальный аромат. Сидячи в кріслі кінозалу, ти переносишся зі смердючого рибного ринку в модний парфумерний магазин, з брудного дитячого притулку на ароматні поля Грасса, все далі й далі за головним героєм, одержимим єдиною ідеєю - створити ідеальний аромат. Великолепные режиссура и операторская работа дают нам возможность не только пройти весь путь вместе с Гринуем, но и буквально почувствовать все запахи, которые чувствовал он. Чудові режисура та операторська робота дають нам можливість не тільки пройти весь шлях разом з Грінуем, але і буквально відчути всі запахи, які відчував він.

RORER advertising network
Для усиления эффекта присутствия в некоторых кинотеатрах Америки и Европы, а также в российском городе Иваново во время показа фильма зал ароматизировался с помощью специальных приборов: в ключевые моменты фильма зрителей окутывали ароматы роз, жасмина, иланг-иланга… Для посилення ефекту присутності в деяких кінотеатрах Америки і Європи, а також у російському місті Іваново під час показу фільму зал ароматизуватися за допомогою спеціальних приладів: на ключові моменти фільму глядачів огортали аромати троянд, жасмину, іланг-ілангу ...

Думаю, что фильм понравится практически всем фанатам книги Зюскинда. Несмотря на несколько упрощений и вырезанных эпизодов, он почти полностью повторяет первоисточник. Думаю, що фільм сподобається практично всім фанатам книги Зюскінда. Незважаючи на кілька спрощень і вирізаних епізодів, він майже повністю повторює першоджерело. Отлично подобранные актеры и мастерство режиссера сделали свое дело – фильм получился очень живой, красивый, и смотрится он на одном дыхании, хотя и длится почти два с половиной часа. Дуже добре підібрані актори і майстерність режисера зробили свою справу - фільм вийшов дуже живий, красивий, і виглядає він на одному диханні, хоча і триває майже дві з половиною години.

Хочу отдать должное режиссеру: он не стал идеализировать эпоху, как это делают многие, снимающие костюмированные фильмы. Хочу віддати належне режисерові: він не став ідеалізувати епоху, як це роблять багато, що знімають костюмовані фільми. Мы видим Париж не как столицу светской жизни и роскоши : по улицам ходят далеко не прекрасные дамы с галантными кавалерами, а кривозубые «красавицы», оборванцы и разбойники. Ми бачимо Париж не як столицю світського життя і розкоші: по вулицях ходять далеко не прекрасні дами з галантними кавалерами, а кривозубими «красуні», обірванців і розбійники. Впрочем, от Тыквера я другого и не ожидала: рафинированные личности – не его тема. Втім, від Тиквера я іншого і не очікувала: рафіновані особистості - не його тема. Этого человека (кстати, чем-то похожего на главного героя «Парфюмера», сыгранного Беном Уишоу) заботят скорее мысли человека, чем его внешность. Цю людину (до речі, чимось схожого на головного героя «Парфумера», зіграного Беном Уішоу) турбують швидше думки людини, ніж її зовнішність.

Понравился ли мне фильм? Чи сподобався мені фільм? Однозначно ответить сложно. Времени и денег, потраченных на просмотр, мне не жалко. Однозначно відповісти складно. Часу і грошей, витрачених на перегляд, мені не шкода. Более того, я бы рекомендовала это кино своим друзьям. Більш того, я б рекомендувала це кіно своїм друзям. Но больше одного раза «Парфюмера» я бы не стала смотреть, как не стала бы, например, перечитывать «Трех мушкетеров» или «Капитана Немо». Але більше одного разу «Парфумера» я б не стала дивитися, як не стала б, наприклад, перечитувати «Трьох мушкетерів» або «Капітана Немо». Безусловно, это великие книги и, надеюсь, на них вырастет еще не одно поколение, но на каком-то этапе человека перестают устраивать простые описания действий. Безумовно, це великі книги і, сподіваюся, на них виросте ще не одне покоління, але на якомусь етапі людини перестають влаштовувати прості опису дій. Ему становится нужна пища для размышлений, он с мазохистским удовольствием начинает копаться в своей душе и искать объяснения поступкам и мыслям как своим, так и других людей. Йому стає потрібна їжа для роздумів, він з мазохістським задоволенням починає копатися в своїй душі і шукати пояснення вчинків і думок як своїх, так і інших людей.

После просмотра «Парфюмера» я вышла из зала без каких-либо чувств и мыслей, связанных с фильмом . Після перегляду «Парфумера» я вийшла з залу без будь-яких почуттів і думок, пов'язаних з фільмом. Герои фильма не вызвали у меня ни сопереживания, ни жалости, ни злости – ничего, полная пустота. Герої фільму не викликали в мене ні співчуття, ні жалю, ні злості - нічого, повна порожнеча. Кино не оставило никакого следа у меня в душе, как будто я его и не смотрела вовсе. Кіно не залишив ніякого сліду у мене в душі, ніби я його і не дивилася зовсім. Обсудить этот фильм со смотревшими его вместо со мной людьми тоже не получилось: все было уже разжевано на экране и никакого пространства для домысливания и обдумывания зрителям не оставили. Обговорити цей фільм зі дивилися його разом зі мною людьми теж не вийшло: все було вже розжовано на екрані і ніякого простору для домислювання і обмірковування глядачам не залишили. В итоге получился обычный фильм для просмотра на досуге. У результаті вийшов звичайний фільм для перегляду на дозвіллі. Я бы могла сказать, что для просмотра с пивом и попкорном, но не скажу по единственной причине: некоторые кадры фильма могут напрочь отбить аппетит. Я б могла сказати, що для перегляду з пивом і попкорном, але не скажу з єдиної причини: деякі кадри фільму можуть геть-чисто відбити апетит.

Франция, Испания, Германия, 2013. Франція, Іспанія, Німеччина, 2013.
Режиссер: Том Тыквер («Беги, Лола, беги», «Принцесса и воин»). Режисер: Том Тиквер ( «Біжи, Лола, біжи», «Принцеса і воїн»).
В ролях: Бен Уишоу («Мой брат Том»), Дастин Хоффман («Человек дождя», «Миля лунного света»), Алан Рикмен («Реальная любовь» «Догма»), Рейчел Херд-Вуд («Питер Пэн», «Призрак Красной Реки»). У ролях: Бен Уїшоу ( «Мій брат Том»), Дастін Хоффман ( «Людина дощу», «Миля місячного світла»), Алан Рікмен ( «Реальна любов» «Догма»), Рейчел Херд-Вуд ( «Пітер Пен», «Привид Червоної Ріки»).
Автор: Людмила Лаврушина Автор: Людмила Лаврушина


Пожалуйста, оцените эту статью. Будь ласка, оцініть цю статтю. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Ваша думка дуже важлива для нас (1 - дуже погано, 5 - відмінно)
<< Предыдущая статья <<Попередня стаття Рубрика Колонка кинокритика Рубрика Колонка кінокритика Следующая статья >> Наступна стаття>>

Свежие статьи в рубрике «Колонка кинокритика»: Черная орхидея (The Black Dahlia) , Кирпич , Сенсация (Scoop) , Наука сна (La science des reves) , Боже, спаси Америку! , Небандитский Петербург (предмет обзора: художественный фильм "Питер FM") , Концентрированный Ужас (предмет обзора - художественный фильм "Сайлент Хилл" / Silent Hill) , Незолотая молодежь (создано после просмотра худ. фильма «Сволочи») , Предвестник перемен (Предмет обзора: художественный фильм "Ужас Амитивилля" / Amityville Horror) , Страсти вампирские (Предмет обзора: худ. фильм «Бладрейн» (BloodRayne)) Нові статті у рубриці «Колонка кінокритика»: Чорна орхідея (The Black Dahlia), Цегла, Сенсація (Scoop), Наука сну (La science des reves), Боже, врятуй Америку!, Небандітскій Петербург (предмет огляду: художній фільм "Пітер FM "), Концентрований Жах (предмет огляду - художній фільм" Сайлент Хілл "/ Silent Hill), Незолотая молодь (створено після перегляду худ. фільму« Сволота »), Передвісник перемен (Предмет огляду: художній фільм" Жах Амітивіля "/ Amityville Horror) , Пристрасті Вампирские (Предмет огляду: худ. фільм «Бладрейн» (BloodRayne))