Передвісник перемен (Предмет огляду: художній фільм "Жах Амітивіля" / Amityville Horror) Библиотека : Колонка кинокритика Бібліотека: Колонка кінокритика

Предвестник перемен (Предмет обзора: художественный фильм "Ужас Амитивилля" / Amityville Horror) Передвісник перемен (Предмет огляду: художній фільм "Жах Амітивіля" / Amityville Horror)

Думаю, никто не станет отрицать, что «американский хоррор» – жанр Думаю, ніхто не стане заперечувати, що «американський хорор» - жанр
крайне предсказуемый, если не сказать – вторичный. вкрай передбачуваний, якщо не сказати - вторинний.

RORER advertising network
Судите сами – некоторые особо творчески-одаренные зрители, сидя в кинотеатре с колой и поп-корном, научились предсказывать, когда (и даже – чем) их будут пугать – громогласно извещая своих невольных соседей по получению адреналина о последнем. Судіть самі - деякі особливо творчо-обдаровані глядачі, сидячи в кінотеатрі з колою та поп-корном, навчилися передбачати, коли (і навіть - чим) їх будуть лякати - гучно сповіщаючи своїх невільних сусідів з отримання адреналіну про останнього.

Виноваты в затухании жанра, безусловно, режиссеры этих самых хорроров, давно уже забившие на изобретение велосипеда. Винні в загасання жанру, безумовно, режисери цих самих хоррорів, давно вже забили на винахід велосипеда. Действительно, к чему придумывать новое двухколесное средство передвижения, когда уже есть целый «Камаз» штампов и клише различной степени тяжести? Дійсно, до чого вигадувати нове двоколісний засіб пересування, коли вже є цілий «Камаз» штампів і кліше різного ступеня тяжкості?

Впрочем, пока еще выходят фильмы, заставляющие в отдельные моменты даже самых бывалых зрителей поперхнуться поп-корном от неожиданности. Втім, поки що виходять фільми, які змушують в окремі моменти навіть самих бувалих глядачів поперхнутися поп-корном від несподіванки. Встречайте – новый «маяк» для американских хорроров. Зустрічайте - новий «маяк» для американських хоррорів. Красную дорожку, впрочем, можете приберечь до более удачного случая. Червону доріжку, втім, можете приберегти до більш вдалого випадку.

A lesson learned A lesson learned

Ушлый голливудский продюсер Майкл Бэй – полностью в своем репертуаре. Спритний голлівудський продюсер Майкл Бей - цілком у своєму репертуарі. Снимая римейк фильма не первой свежести (оригинал датирован 1979 годом), Бэй усвоил урок своих предшественников – коллег по цеху. Знімаючи римейк фільму не першої свіжості (оригінал датований 1979 роком), Бей засвоїв урок своїх попередників - колег по цеху. В «Ужасе Амитивилля» упор сделан скорее на визуальную составляющую, нежели на атмосферу (коей, впрочем, не могло не найтись места), а клише поданы в значительно завуалированном и, на манер японских ужасов, чуть суховатом и безэмоциональном виде. У «Жахи Амітивіля» акцент зроблено скоріше на візуальну складову, ніж на атмосферу (якої, втім, не могло не знайтися місця), а кліше подані в значно завуальованому і, на кшталт японських жахів, трохи сухуватий і беземоційну вигляді. В итоге, с экрана нас пугают мастерски загримированные представители хоррор-фауны, грамотно давят на психику депрессивного вида помещения, а также регулярные видения героя Рейнолдса (добавляющие, к слову, ленте некоторую психоделичность). У результаті, з екрана нас лякають майстерно загримовані представники хоррор-фауни, грамотно тиснуть на психіку депресивного виду приміщення, а також регулярні бачення героя Рейнолдса (додають, до речі, стрічці деяку псіходелічность).

Также, весьма нетипичен для «американских хорроров» факт необозначенного Главного Злодея. Також, досить нетиповий для «американських хоррорів» факт непозначених головного лиходія. Заштатные режиссеры приучили нас, по условному знаку (будь то сатанинский смех, угрозы всему человечеству, или же плотоядная ухмылка, во все 64 зуба), отождествлять источник помех с олицетворением Зла в фильме. Заштатні режисери привчили нас, по умовному знаку (будь то сатанинський сміх, загрози всьому людству, або ж м'ясоїдних посмішка, у всі 64 зуба), ототожнювати джерело перешкод з уособленням Зла у фільмі. Так вот, ожидать этот самый «внешний раздражитель» вы можете до самых титров... Так от, чекати цей самий «зовнішній подразник» ви можете до самих титрів ...

Впрочем, несмотря на всю оригинальность, от некоторых стереотипов жанра так скоро уйти не удастся. Втім, незважаючи на всю оригінальність, від деяких стереотипів жанру так скоро піти не вдасться. Тут вам и маленькая девочка не самой здоровой внешности (пулевое отверстие в голове пока еще никому здоровья не прибавляло), и старый особняк (скелеты в шкафу прилагаются), и священник, с диким ужасом открещивающийся от посещения последнего.... Тут вам і маленька дівчинка не самої здорової зовнішності (кульовий отвір у голові поки що нікому здоров'я не додавало), і старий особняк (скелети в шафі додаються), і священик, з диким жахом відхрещуються від відвідин останнього .... А уж о «пуганиях из-за угла» и говорить не приходится – основной столп жанра просто не подлежит обсуждению. А вже про «пуганія з-за рогу» і говорити не доводиться - основний стовп жанру просто не підлягає обговоренню. Однако, несмотря на затасканность отдельных элементов, лента выглядит вполне целостно (в отличие от того же «Звонка-2» , отличившегося абсолютно неудобоваримой дискретностью происходящего). Однак, незважаючи на затасканность окремих елементів, стрічка виглядає цілком цілісно (на відміну від того ж «Дзвінка-2», який відзначився абсолютно нестравний дискретністю що відбувається).

Напоследок, отдельным абзацем, хотелось бы выделить феномен Райана Рэйнолдса . Наприкінці, окремим абзацом, хотілося б виділити феномен Райана Рейнолдс. Такой впечатляющей игры (после провальной роли в «Блэйде-3» ) от него никто не ожидал. Такий вражаючою ігри (після провальної ролі в «Блейд-3») від нього ніхто не чекав. Отдельные рецензенты даже сбили перья, сравнивая Рейнолдса с Джеком Николсоном из «Сияния» авторства Стэнли Кубрика . Окремі рецензенти навіть збили пір'я, порівнюючи Рейнолдса з Джеком Ніколсоном з «Сяйва» авторства Стенлі Кубрика. Мы таким святотатством заниматься не будем, но сам факт, согласитесь, чего-то да стоит. Ми таким святотатством займатися не будемо, але сам факт, погодьтеся, чогось та варто.

Пугаться – подано Лякатися - подано

Как ни странно, подвести итоговую черту под рецензией на этот раз оказалось как нельзя сложно. Як не дивно, підвести підсумкову риску під рецензією на цей раз виявилось як не можна складно. Наверняка, найдутся люди, которым фильм не понравится, и форумы запестрят яростными репликами в адрес рецензентов.... Напевно, знайдуться люди, яким фільм не сподобається, і Форуми запестрят лютими репліками на адресу рецензентів .... Но, как бы там ни было, сегодня перед нами – представитель нового класса ужасов. Але, як би там не було, сьогодні перед нами - представник нового класу жахів.
Американский хоррор умер, да здравствует американский хоррор? Американський хоррор помер, хай живе американський хорор?
Автор: Dolphin Автор: Dolphin


Пожалуйста, оцените эту статью. Будь ласка, оцініть цю статтю. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Ваша думка дуже важлива для нас (1 - дуже погано, 5 - відмінно)
<< Предыдущая статья <<Попередня стаття Рубрика Колонка кинокритика Рубрика Колонка кінокритика Следующая статья >> Наступна стаття>>

Свежие статьи в рубрике «Колонка кинокритика»: Черная орхидея (The Black Dahlia) , Кирпич , Сенсация (Scoop) , Парфюмер. Нові статті у рубриці «Колонка кінокритика»: Чорна орхідея (The Black Dahlia), Цегла, Сенсація (Scoop), Парфумер. История одного убийцы (Das parfum - Die Geschichte eines Morder) , Наука сна (La science des reves) , Боже, спаси Америку! , Небандитский Петербург (предмет обзора: художественный фильм "Питер FM") , Концентрированный Ужас (предмет обзора - художественный фильм "Сайлент Хилл" / Silent Hill) , Незолотая молодежь (создано после просмотра худ. фильма «Сволочи») , Страсти вампирские (Предмет обзора: худ. фильм «Бладрейн» (BloodRayne)) Історія одного вбивці (Das parfum - Die Geschichte eines Morder), Наука сну (La science des reves), Боже, врятуй Америку!, Небандітскій Петербург (предмет огляду: художній фільм "Пітер FM"), Концентрований Жах (предмет огляду - художній фільм "Сайлент Хілл" / Silent Hill), Незолотая молодь (створено після перегляду худ. фільму «Сволота»), Пристрасті Вампирские (Предмет огляду: худ. фільм «Бладрейн» (BloodRayne))