«Навчають у школі, вчать у школі, вчать у школі ...» Библиотека : Праздники. Бібліотека: Свята. История, традиции, поздравления Історія, традиції, привітання

«Учат в школе, учат в школе, учат в школе...» «Навчають у школі, вчать у школі, вчать у школі ...»

1 сентября в России по традиции отмечается День знаний. 1 вересня в Росії за традицією відзначається День знань. Официально этот праздник был учрежден Верховным Советом СССР 1 сентября 1984 года. Офіційно це свято було засноване Верховною Радою СРСР 1 вересня 1984.

RORER advertising network
1 сентября школьники и студенты празднуют начало нового учебного года. 1 вересня школярі та студенти святкують початок нового навчального року. Помимо праздника первого звонка и вручения студенческих билетов в этот день в последнее время проходят катания на теплоходах, вечеринки в кафе и на свежем воздухе . Крім свята першого дзвоника та вручення студентських квитків в цей день останнім часом проходять катання на теплоходах, вечірки в кафе і на свіжому повітрі.

Количество школьников уменьшилось на 5 млн за 5 лет Кількість школярів зменшилася на 5 мільйонів за 5 років

"За последние пять лет количество школьников уменьшилось на 25%, это почти пять миллионов учеников, и спад продолжается", - заявил министр образования и науки Андрей Фурсенко, выступая 27 января перед депутатами Государственной Думы РФ. "За останні п'ять років кількість школярів зменшилася на 25%, це майже п'ять мільйонів учнів, і спад триває", - заявив міністр освіти і науки Андрій Фурсенко, виступаючи 27 січня перед депутатами Державної Думи РФ. "Вместе с тем, количество учителей почти не сократилось", - добавил министр. "Разом з тим, кількість вчителів майже не скоротилося", - додав міністр. По его словам, в России на одного педагога приходится менее, чем 10 учеников, тогда как в европейских странах - примерно 15. За його словами, в Росії на одного педагога припадає менш, ніж 10 учнів, тоді як в європейських країнах - приблизно 15.

Министр отметил, что демографическая ситуация и социально-экономические условия в России в последние годы существенно меняются, в то время как структура образовательной системы остается прежней. Міністр зазначив, що демографічна ситуація та соціально-економічні умови в Росії в останні роки істотно змінюються, у той час як структура освітньої системи залишається колишньою. "Существующая система перестала удовлетворять социальным запросам граждан", - подчеркнул Андрей Фурсенко. "Існуюча система перестала задовольняти соціальним запитам громадян", - підкреслив Андрій Фурсенко.

По словам Фурсенко, молодые преподаватели не приходят в систему образования не только потому, что не хотят, но и потому, что нет свободных мест. За словами Фурсенко, молоді викладачі не приходять в систему освіти не тільки тому, що не хочуть, але й тому, що немає вільних місць. «Молодежь не приходит в школу, потому что все места заняты», - сказал министр. «Молодь не приходить до школи, тому що всі місця зайняті», - сказав міністр. Сейчас преподавательский состав в значительной степени состоит из людей старшего поколения . Зараз викладацький склад у значній мірі складається з людей старшого покоління. «Одной из главных задач реформы в системе образования является привлечение молодых специалистов», - добавил глава Министерства образования и науки. «Одним із головних завдань реформи в системі освіти є залучення молодих фахівців», - додав глава Міністерства освіти і науки.

Кого должна готовить школа? Кого повинна готувати школа?

Всероссийский центр исследования общественного мнения (ВЦИОМ) провел опрос на тему: «Кого должна готовить школа?» Отвечая на вопрос: «Кого в наши дни, на ваш взгляд, должна готовить школа?» — относительное большинство опрошенных (41%) отметили, что первоочередной задачей современной средней школы является, прежде всего, воспитание образованных людей, подготовленных к будущей профессиональной деятельности. Всеросійський центр дослідження громадської думки (ВЦИОМ) провів опитування на тему: «Кого повинна готувати школа?» Відповідаючи на запитання: «Кого в наші дні, на ваш погляд, повинна готувати школа?» - Відносна більшість опитаних (41%) зазначили, що першочерговим завданням сучасної середньої школи є, перш за все, виховання освічених людей, підготовлених до майбутньої професійної діяльності. Интересно и то, что те респонденты, которые еще совсем недавно покинули стены школы (18-24 года), несколько чаще (19%) склонны считать, что первоочередной задачей средней школы выступает подготовка людей, способных обеспечить свое благосостояние. Цікаво й те, що ті респонденти, які ще зовсім нещодавно покинули стіни школи (18-24 роки), дещо частіше (19%) схильні вважати, що першочерговим завданням середньої школи виступає підготовка людей, здатних забезпечити свій добробут.

Около четверти опрошенных (23%) считает, что современная школа должна готовить культурных людей с широким кругозором. Близько чверті опитаних (23%) вважає, що сучасна школа має готувати культурних людей з широким кругозором. Гораздо меньше тех, кто придерживается мнения, что средняя школа должна готовить в первую очередь людей, способных обеспечить свое благосостояние, а также просто хороших людей, достойных семьянинов (14% и 11% опрошенных соответственно). Набагато менше тих, хто дотримується думки, що середня школа повинна готувати в першу чергу людей, здатних забезпечити свій добробут, а також просто хороших людей, гідних сім'янином (14% і 11% опитаних). Еще меньше доля тех, кто считает, что современная школа должна воспитывать патриотов своей страны (7%). Ще менша частка тих, хто вважає, що сучасна школа повинна виховувати патріотів своєї країни (7%).

По мнению подавляющего большинства опрошенных, хорошая учеба в школе имеет определяющее значение для последующего жизненного успеха (64%). На думку переважної більшості опитаних, хороша навчання в школі має визначальне значення для подальшого життєвого успіху (64%). Доля тех, кто считает, что хорошая учеба в школе практически никак не скажется на будущей карьере человека или вообще не имеет никакого значения, не превышает 10%. Частка тих, хто вважає, що хороша навчання в школі практично ніяк не позначиться на майбутній кар'єрі людини або взагалі не має ніякого значення, не перевищує 10%.

В то же время относительное большинство респондентов (51% опрошенных, кто имеет ребенка-школьника) не смогли назвать профессию или род занятий, которые они бы пожелали для своих детей. У той же час відносна більшість респондентів (51% опитаних, хто має дитину-школяра) не змогли назвати професію або рід занять, які вони б побажали для своїх дітей. В определенной степени это можно объяснить тем, что современные родители по большей части оставляют за собственными детьми право выбора той или иной профессии или вида деятельности. Певною мірою це можна пояснити тим, що сучасні батьки здебільшого залишають за власними дітьми право вибору тієї чи іншої професії чи виду діяльності. 4% респондентов отметили, что хотели бы для своего ребенка высокооплачиваемую интересную работу. 4% респондентів зазначили, що хотіли б для своєї дитини високооплачувану цікаву роботу. Среди наиболее популярных профессий они назвали профессии юриста (6%), экономиста (6%) и врача (6%). Серед найбільш популярних професій вони назвали професії юриста (6%), економіста (6%) і лікаря (6%). Интересно и то, что 5% опрошенных указали, что хотели бы видеть своего ребенка квалифицированным рабочим. Цікаво й те, що 5% опитаних зазначили, що хотіли б бачити свою дитину кваліфікованим робітникам.

Образовательный рейтинг регионов Освітній рейтинг регіонів

Москва не является абсолютным лидером российской системы образования. Москва не є абсолютним лідером російської системи освіти. Согласно рейтингу российских регионов по степени развития в них образовательной системы, столица опережает остальные регионы только по качеству образования. Відповідно до рейтингу російських регіонів за ступенем розвитку в них освітньої системи, столиця випереджає інші регіони тільки за якістю освіти. По этому показателю кроме Москвы в пятерку лидеров входят также Новгородская и Ленинградская области, Удмуртия и Башкортостан. За цим показником крім Москви до п'ятірки лідерів входять також Новгородський і Ленінградська області, Удмуртія і Башкортостан. Рейтинг составлялся по инициативе Государственного университета Высшей школы экономики (ГУ-ВШЭ) при участии Министерства образования и науки РФ и Федерального агентства по образованию. Рейтинг складався з ініціативи Державного університету Вищої школи економіки (ГУ-ВШЕ) за участю Міністерства освіти і науки РФ і Федерального агентства з освіти.

Самым доступным, согласно полученным данным, образование является в Мордовии. Самим доступним, згідно з отриманими даними, освіта є в Мордовії. На втором месте - Новгородская область, а Москва занимает лишь третью позицию. На другому місці - Новгородська область, а Москва займає лише третю позицію. За ней идут Эвенкийский автономный округ и Санкт-Петербург. За нею йдуть Евенкійський автономний округ і Санкт-Петербург.

Санкт-Петербург лидирует по уровню образования населения. Санкт-Петербург лідирує за рівнем освіти населення. Москва по этому показателю занимает только второе место. Москва за цим показником посідає лише друге місце. Кроме мегаполисов в пятерку лидеров входят также Северная Осетия, Московская и Самарская области. Крім мегаполісів у п'ятірку лідерів входять також Північна Осетія, Московська і Самарська області.

Что же касается инфраструктуры сферы образования, то самой развитой она также оказалась не в столице, а в Мурманской области. Що ж стосується інфраструктури сфери освіти, то найбільш розвиненою вона також виявилася не в столиці, а в Мурманської області. Следует отметить, по этому параметру Москва вообще не попадает в пятерку лидеров. Слід зазначити, за цим параметром Москва взагалі не потрапляє в п'ятірку лідерів. Второе место занял Петербург, третье - Ленинградская область, четвертое - Ульяновская область, на пятой позиции - Еврейский автономный округ. Друге місце зайняв Петербург, третє - Ленінградська область, четверте - Ульяновська область, на п'ятій позиції - Єврейський автономний округ.

Сколько стоит пойти в школу? Скільки коштує піти до школи?

Школьные каникулы подходят к концу. Шкільні канікули підходять до кінця. Традиционные школьные ярмарки проходят в августе во всех российских регионах. Традиційні шкільні ярмарки проходять в серпні у всіх російських регіонах. Во время многих из них проводятся благотворительные акции, призванные помочь детям из малообеспеченных семей собраться в школу. Під час багатьох з них проводяться благодійні акції, покликані допомогти дітям з малозабезпечених сімей зібратися в школу. Например, во Владивостоке более 4 тысяч первоклассников получат в подарок от города новый портфель. Наприклад, у Владивостоці більше 4 тисяч першокласників отримають у подарунок від міста новий портфель.

В среднем по стране, по подсчетам ИТАР-ТАСС, собрать ребенка в школу обойдется в этом году от 3,5 до 8 тысяч рублей (в зависимости от региона). У середньому по країні, за підрахунками ІТАР-ТАРС, зібрати дитину до школи обійдеться в цьому році від 3,5 до 8 тисяч рублів (в залежності від регіону). Видимо поэтому в Красноярске открыты пункты по сбору одежды , обуви и школьных принадлежностей для малоимущих семей. Мабуть тому в Красноярську відкриті пункти по збору одягу, взуття та шкільного приладдя для малозабезпечених сімей. А правительство Москвы закупило к началу нового учебного года почти на 10 млн рублей оборудование и инвентарь в подарок школам Грозного. А уряд Москви закупило до початку нового навчального року майже на 10 млн рублів обладнання та інвентар у подарунок школам Грозного.

Мотивация учения Мотивація навчання

Будущие первоклассники, как правило, стремятся пойти в школу и хотят учиться. Майбутні першокласники, як правило, прагнуть піти до школи і хочуть вчитися. При этом многие дети даже не осознают, что их ждет в школе. При цьому багато дітей навіть не усвідомлюють, що їх чекає в школі. Очень важно для родителей поддерживать у ребенка правильную мотивацию учения. Дуже важливо для батьків підтримувати у дитини правильну мотивацію навчання.

Социальные мотивы первоклассника отражают потребность занять новое положение среди окружающих, выполнять более общественно значимую деятельность. Соціальні мотиви першокласника відображають потреба зайняти нове положення серед оточуючих, виконувати більш суспільно значущу діяльність. Первое время этот мотив может поддержать интерес к учебе. Перше час цей мотив може підтримати інтерес до навчання.

Но школьная жизнь меняет ребенка, и у него складывается более сложная система мотивации. Але шкільне життя змінює дитини, і у нього складається більш складна система мотивації. Стремление узнавать новые факты и овладевать новыми умениями и навыками, потребность думать и рассуждать, долг и ответственность перед родителями и учителями, желание быть первым среди сверстников – это далеко не все мотивы, которые служат двигательной силой для ученика. Прагнення дізнаватися нові факти і оволодівати новими вміннями та навичками, потреба думати й міркувати, обов'язок і відповідальність перед батьками і вчителями, бажання бути першим серед однолітків - це далеко не всі мотиви, які служать рушійною силою для учня.

Родителям нужно понять, какой главный мотив у вашего ребенка. Батькам потрібно зрозуміти, який головний мотив у вашої дитини. Ведь если ребенок ходит в школу только для того, чтобы «получать хорошие отметки», то в школе он занимается не приобретением новых знаний, умений и навыков, а «получением хороших отметок» (все усилия прилагает к тому, чтобы любым способом получить хорошую отметку). Адже якщо дитина ходить в школу лише для того, щоб «одержувати хороші оцінки», то в школі він займається не придбанням нових знань, умінь і навичок, а «отриманням гарних оцінок» (всіх зусиль докладає до того, щоб будь-яким способом отримати хорошу оцінку ).

«Клуб двоечников» для... «Клуб двієчників» для ... родителей батьків

В Ростове работает «Клуб двоечников» для родителей. У Ростові працює «Клуб двієчників» для батьків. Двоечниками в этом учебном заведении называют не детей, а родителей. Двієчниками в цьому навчальному закладі називають не дітей, а батьків. Последним психологи поставили "неуд" за поведение: папы и мамы требуют от своих детей только хороших оценок в школе и абсолютного послушания дома, в результате чего в семье возникают конфликты . Останнім психологи поставили "незадовільно" за поведінку: тата й мами вимагають від своїх дітей тільки гарних оцінок у школі та абсолютного послуху будинку, внаслідок чого в сім'ї виникають конфлікти. В первом выпуске "Клуба двоечников" Ростовского психологического центра оказалось десять мам. У першому випуску "Клубу двієчників" Ростовського психологічного центру виявилося десять мам.

По словам психолога Ирины Власенко, в клуб приходят смелые родители, которые могут признаться в том, что неправильно ведут себя со своими детьми. За словами психолога Ірини Власенко, до клубу приходять сміливі батьки, які можуть зізнатися в тому, що неправильно поводяться зі своїми дітьми. «Курс состоял из 10 занятий, проводимых в течение двух месяцев для 10 участников. «Курс складався з 10 занять, що проводяться протягом двох місяців для 10 учасників. За это время родители изменились настолько, что дети просто их не узнают», - сказала она. За цей час батьки змінилися настільки, що діти просто їх не дізнаються », - сказала вона. Следующий курс лекций в клубе планируют организовать с участием отцов. Наступний курс лекцій у клубі планують організувати за участю батьків.
Автор: Елена Кириллова Автор: Олена Кириллова


Пожалуйста, оцените эту статью. Будь ласка, оцініть цю статтю. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Ваша думка дуже важлива для нас (1 - дуже погано, 5 - відмінно)
<< Предыдущая статья <<Попередня стаття Рубрика Праздники. Рубрика Свята. История, традиции, поздравления Історія, традиції, привітання Следующая статья >> Наступна стаття>>

Свежие статьи в рубрике «Праздники. Нові статті у рубриці «Свята. История, традиции, поздравления»: День народного единства – возвращение к старой традиции , День всех колдунов , Индия: огни Нового года , 30 сентября - День Интернета , Особенности национального дошкольного образования , Русский может навсегда исчезнуть из перечня главных мировых языков , Октоберфест – самый большой праздник пива , Из всех искусств важнейшим является КИНО! , Яблочный спас , Мария Магдалена Історія, традиції, поздоровлення »: День народної єдності - повернення до старої традиції, День всіх чаклунів, Індія: вогні Нового року, 30 вересня - День Інтернету, Особливості національного дошкільної освіти, російська може назавжди зникнути з переліку головних світових мов, Октоберфест - найбільший велике свято пива, З усіх мистецтв найважливішим є КІНО!, Яблучний спас, Марія Магдалена