Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...
News | Articles | Recipes | Dream book | Daily Horoscope | Magazines | Galleries | Books | Needlework | Ask an Expert | Aerobics and Fitness | Diets and weight loss |

English Italian French German Turkish Polish Japanese Hebrew Spanish Chinese Arabic Ukrainian Russian

 Honor!
Fashion
 Beauty & Style
 Perfumes and cosmetics
 Career Center
 Health
 Pregnancy, childbirth, parenting
 Yoga
 Psychology
 Stories of life
 Adult
 My house and interior
Cars for stiletto
 Men's Tips
 Holidays
 Dolls
 In the world of colors
 Cottage, garden, vegetable garden
Holidays. History, tradition, greetings
Wonders of his hands
 Magic, divination, paranormal
In a country of dreams
 Daily Horoscope
  Astrological forecast for the week
  Literary room
  Proverbs and tales
 Column film criticism
 Sections
News (archive)
In the country and the world
Culinary exclusive
Dream book
Needlework
Consultation
Aerobics and fitness
Diets and weight loss
Women's magazines
Galleries
Our polls





 





Lancome reveals its secrets Библиотека : Парфюмерия и косметика Library: Perfumes and cosmetics

Lancome раскрывает свои секреты Lancome reveals its secrets

После оглушительного успеха аромата Hypnose, который сейчас занимает пятое место среди всех парфюмов по объему продаж в мире, французский дом Lancome готовится представить еще несколько парфюмерных новинок. After the resounding success of the fragrance Hypnose, who now occupies fifth place among all the perfumes on sales volume in the world, the French house of Lancome is preparing to submit several more new products perfume.

RORER advertising network
В ближайших планах компании выпустить все тот же Hypnose в форме туалетной воды для европейского рынка (в Азии эта туалетная вода сейчас уже с успехом продается). In the near future we plan to release all the same Hypnose in the form of toilet water for the European market (in Asia, the toilet water is already successfully sold).

Своей популярностью Hypnose, представленный в октябре 2005 года, во многом обязан «лицу» рекламной кампании, канадской модели Дарье Вербови (Daria Werbowy), которая до этого уже успела поработать во многих ведущих Домах моды . His popularity Hypnose, submitted in October 2005, owes much to the "face" advertising campaign, the Canadian model Daria Werbowy (Daria Werbowy), which had already managed to work in many of the leading houses of fashion. Ее «кошачьи» глаза, смотрящие с фотографии, снятой Жавьером Валльхонратом (Javier Vallhonrat), успешно загипнотизировали миллионы женщин и молодых девушек. Her "cat" eyes looking to the photograph taken Zhaverom Vallhonratom (Javier Vallhonrat), successfully hypnotized millions of women and young girls.

Под руководством Одиль Ружоль (Odile Roujol), главы Lancome International, компания успешно выполнила свою задачу: модернизировать бренд и сделать его привлекательным для молодежной аудитории. Under the leadership of Odile Ruzhol (Odile Roujol), head of Lancome International, the company has successfully completed its task: to modernize the brand and make it attractive to younger audiences. В настоящее время парфюмированная вода Hypnose является лидером продаж в сегменте travel-retail, обогнав даже линию Miracle. Currently Hypnose Eau water is market leader in the segment of travel-retail, surpassing even the line of Miracle. Кроме того, Hypnose занимает первое место по продажам в США, второе – в Азии и пятое – в Европе. In addition, Hypnose ranks first in sales in the U.S., the second - in Asia and the fifth - in Europe.

Второй парфюмерный дебют – это аромат из эксклюзивной коллекции Collection Voyage для travel-retail. The second perfume debut - a flavor of the exclusive collection Collection Voyage to the travel-retail. Выпуск серии, которая будет называться Benghal, намечен на февраль 2007 года. Issue series, which will be called Benghal, scheduled for February 2007. Новинка будет выполнена в индийской стилистике. Novelty will be made in Indian style. «Лицом» нового аромата станет испанская модель Инес Састре (Ines Sastre), которая уже несколько лет сотрудничает с Lancome. "Face" of the new fragrance will be a Spanish model Ines Sastre (Ines Sastre), which is already several years working with Lancome.

«Сегмент travel-retail имеет очень большой потенциал роста, - говорит Винсент Брюн (Vincent Brun), вице-президент Lancome Fragrances. "Segment travel-retail is very large growth potential, - says Vincent Brun (Vincent Brun), vice-president of Lancome Fragrances. – Мы выпускаем качественный аромат в новом флаконе, новой упаковке, с новой рекламой. - We produce high-quality flavor in a new bottle, new packaging, new advertising. Мы заставим говорить о нашем бренде и докажем, что он жив и активно развивается». We will make talk about our brand and prove that he is alive and actively growing.

Оптимистичный настрой Брюна подтверждает тот факт, что предыдущий аромат Lancome для travel-retail – Tropiques – пользовался большим успехом. Optimistic Brune confirms the fact that the previous Lancome fragrance for travel-retail - Tropiques - with great success. Эта линия эксплуатировала тему тропиков и экзотических цветов, что было отражено в рекламе и упаковке. This line exploited the theme of tropical and exotic flowers, which was reflected in advertising and packaging. Кроме того, само название аромата было «воскрешено» из богатого архива Lancome. Furthermore, the very name of the fragrance was "resurrected" from the rich archive of Lancome. Дело в том, что в 1935 году основатель Дома Арман Петитжан (Armand Petitjean) начал свою карьеру с создания пяти ароматов, один из которых носил имя Tropiques. The fact is that in 1935 the founder of the House Petitzhan Arman (Armand Petitjean) began his career with the establishment of five scents, one of whom bore the name Tropiques.

Брюн отметил, что выпуск Tropiques никак не сказался на продажах Hypnose, так как это два абсолютно разных аромата. Bruhn noted that the issue Tropiques does not affect sales of Hypnose, because they are two completely different flavor. Никаких отрицательных последствий для флагмана бренда не было и из-за выпуска Tresor Eau de Printemps - обновленной версии классического Tresor, которая дебютировала в феврале 2013 года в США и Европе. No adverse effects on the flagship brand and was not due to release Tresor Eau de Printemps - the updated version of the classic Tresor, which debuted in February 2013 in the U.S. and Europe. В рекламной кампании этого парфюма также снялась Инес Састре (Ines Sastre). In an advertising campaign this fragrance also appeared Ines Sastre (Ines Sastre).

Надо отметить, что оригинальный Tresor, которому недавно исполнилось 16 лет, до сих пор пользуется успехом, в основном у женщин среднего возраста. Lancome обещает, что весной 2007 года появится новая весенняя версия знаменитого аромата. It should be noted that the original Tresor, who recently turned 16 years old, still is popular, mainly among middle-aged women. Lancome promises that spring 2007 will be a new spring version of the famous fragrance.

Дальнейшему укреплению бренда должен способствовать запуск в сентябре 2013 года аромата Miracle Forever, «лицом» которого стала Шалом Харлоу (Shalom Harlow). Further strengthening of the brand should promote the launch in September 2013 fragrance Miracle Forever, «person" who was Shalom Harlow (Shalom Harlow). Снятая в Буэнос-Айресе фотографом Винсентом Петерсом (Vincent Peters), реклама изображает красивую женщину, танцующую ночью на городских улицах и не обращающую внимания ни на кого вокруг. Shot in Buenos Aires photographer Vincent Peters (Vincent Peters), advertising depicts a beautiful woman, dancing at night on city streets and not drawing the attention of anyone around. Целью этого выпуска были модернизация и обновление серии Miracle, которая поступила в продажу в 1998 году. The purpose of this issue have been upgrading and updating of a series of Miracle, which went on sale in 1998.

Радоваться новинкам будут не только женщины. На 2007 год запланирован выпуск и мужского аромата . Кто будет «лицом» аромата, пока не известно, но, по словам Брюна, это должен быть «красивый англичанин». Rejoice novelties will not only women. For the year 2007 are planned, and the male fragrance. Who will be the "face" flavor is not yet known, but according to Bruno, it must be a "handsome Englishman." Нам остается только догадываться… We can only guess ...

По материалам сайта http://www.moodiereport.com/ On materials copyright http://www.moodiereport.com/
Автор: Людмила Лаврушина Author: Ludmila Lavrushina


Пожалуйста, оцените эту статью. Please rate this article. Ваше мнение очень важно для нас (1 - очень плохо, 5 - отлично) Your opinion is very important to us (1 - very bad, 5 - excellent)
<< Предыдущая статья <<Previous article Рубрика Парфюмерия и косметика Category Perfumes and Cosmetics Следующая статья >> Next article>>

Свежие статьи в рубрике «Парфюмерия и косметика»: «Черная орхидея» Тома Форда , 5 вопросов новичка , Интервью с Оливьером Креспом , Красота губ. Fresh articles in category "Perfumery and Cosmetics": "Black Orchid Tom Ford, 5 questions a beginner, Interview with Oliviero Crespo, beauty lips. Часть 2 , Новинки от Coty и Kenzo , Красота губ. Part 2, New items from Coty and Kenzo, beauty lips. Часть 1 , Союз любви и таланта , Сколько ароматов должно быть у женщины , Страницы истории российской парфюмерии: Новая Заря , Секреты из будуара Марии Антуанетты Part 1, the Union of love and talent, how many flavors to be a woman, Pages of History Russia Perfume: New Dawn, Secrets of the boudoir of Marie Antoinette


 


 



Женский журнал pani.kiev.ua: статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские журналы, сайты для женщин...


© 2004-2018
Vincent brun international vice president for lancôme fragrances,|Женский журнал. Статьи, рецепты, сонник, гороскоп, женские, журналы, женские сайты, красота, женское здоровье, мода.
Journal of the modern woman Pani.kiev.ua ,
reprint of materials allowed only with the immediate link to / at mandatory notification editorial on e-mail.
Editor project
For general and administrative questions, please contact